Vi er der når du trenger oss

Vi kan nåes både gjennom vår hjemmeside og i selve journalsystemet. Alle våre kunder får også et telefonnummer de kan ringe hvis de trenger hjelp med en gang. Vi er tilgjengelig 24/7 for deg og din klinikk.

+47 77 06 01 01

kontakt@huubro.no

 
AdobeStock_329542149_lowrez.jpg

Ofte stilte spørsmål

Valg av ansvarlig lege

Vi anbefaler at du tar med deg en ansvarlig lege som som du kjenner. I Helsetilsynet sine rapporter er de entydig på at det skal være en relasjon mellom sykepleier og lege. Hvis du ikke klarer å finne en ansvarlig lege, kan vi forsøke å spørre nettverket vårt.

Hvordan fungerer godkjenninger fra lege?

Etter at pasient har levert sine helseopplysninger gjennom chat-/eller innsjekkingsfunksjon kan du enkelt videresende bilder, samtykke- og egenerklæring direkte til lege sammen med din forespørsel. Legen vil få en SMS-notifikasjon som gjør at du raskest mulig kan få et svar tilbake.

Legen kan så velge å godkjenne behandlingen og gi deg delegering.
Vi ønsker også å presisere at Helsetilsynet er soleklar på at det skal være en pasientkontakt mellom lege og pasient i forkant. Gjennom vår løsning kan legen også skrive direkte til pasient om godkjenning. Ved behov kan det også gjennomføres videokonsultasjon som er innebygd i vårt system.

Hva er innsjekk for noe?

Vi bruker ordet “innsjekk” når pasienten leverer fra seg digitale opplysninger i forkant av time. Dette kan være gjennom SMS-invitasjon eller booking. Det flotte med vår innsjekk er at den gir deg et verktøy for beslutningsstøtte og skriving av journalnotater

Hva er beslutningsstøtte?

Dette er en innebygd logikk i vårt system som forteller deg når du skal være oppmerksom på ulike medisinske problemstillinger. Tenk på det som et sikkerhetsnett i en travel hverdag. Gjennom vår innsjekk vil du kunne få automatisk journalføring av de råd du gir til pasient.


Beslutningsstøtte er en av mange store forskjeller på oss og andre journalleverandører. Vi er et verktøy for fag og fornøyde pasienter, og ikke bare en skjemadatabase.

Hvordan fungerer abonnementet mitt?

 

Er det bindingstid?

Gode produkter og tjenester behøver ikke bindingstid, så svaret er nei.

Hvordan aktiverer jeg abonnement?

Dette gjøres ved at du legger til ditt bedriftskort og aktiverer abonnement i Huubro. Da går det automatiske trekk fra kontoen din hver måned.

Hvordan leverer jeg regnskapet til regnskapsfører?

Vi har egen regnskapsfunksjon der du henter ut månedsrapporter som du igjen kan gi til din regnskapsfører.

Må en ansvarlig lege betale abonnement?

Hvis en ansvarlig lege kun gjør godkjenninger må han ikke betale abonnement. Forutsetningen for dette er at han gjør godkjenninger gjennom vårt system, og tar betalinger fra pasient/sykepleier gjennom vårt integrerte system. Av denne summen må legen betale 20% tilbake til Huubro. Av denne summen sitter Huubro igjen med 10% som skal dekke legens abonnement.